21/4/2007 · Kategori: bilgiler

2 Bardak Çay Kanser Riskini Azaltıyor
Yapılan bir araştırmaya göre günde en az iki bardak çay içenlerin kansere yakalanma riski içmeyenlere göre yüzde 65 düşüyor.

Dartmounth Üniversitesi’nde yaşları 25 ile 74 arasında değişen 1400 kişi üzerinde yapılan araştırmaya göre günde en az iki bardak çay içenlerin, içmeyenlere göre cilt kanserine yakalanma riski yüzde 65 düşüyor.

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu

1 yorum yazılmıştır.

Yazan:maharetler | Tarih: 2007-06-09 12:42:43
Konu: Merhabalar,

Nasilsiniz, epeydir stenize girmemissiniz. Fonunuz biraz gözleri yoruyor ama yinede güzel. Hesap isinin yakindan görüntüsünü insallah alabilmissinizdir. Bu cayi soracaktim Kanseri önlegen acaba hangi caydan bahsediliyor. Yesilmi, yoksa siyah caymi?
Sevgiler....

Baglanti » »

« Önceki :: Sonraki »